DeweloperzyNews

DEWELOPERZE, POSTAW NA WIDOCZNOŚĆ! EFEKTYWNE PROMOWANIE INWESTYCJI

Dodatkowa szansa na zwrócenie uwagi klienta!

W czasie, kiedy liczba klientów gwałtownie spada i nieuchronnie powraca rynek kupującego,  utrzymanie zainteresowania inwestycją wymaga dotarcia do coraz szerszego grona odbiorców. W odpowiedzi na te nowe wyzwania, świadomi  deweloperzy sięgają  coraz częściej po możliwości promowań swoich ogłoszeń. W odpowiedzi na różnorodne potrzeby, przygotowaliśmy dla deweloperów dwie nowości: wyróżnienie inwestycji etykietą ,,Oferta Specjalna”  i promowanie ,,Wyróżniona Inwestycja”. Jak  działają nowe narzędzia Otodom?

NOWOŚĆ!: Wyróżniona Inwestycja

Sytuacja na rynku jest bardzo dynamiczna i powoli mówi się o powrocie do rynku kupującego. Zainteresowanie klienta stało się wyzwaniem, dlatego w Otodom dajemy deweloperom kolejne miejsce na pokazanie swoich inwestycji, aby były jeszcze lepiej widoczne dla poszukujących. To opcja stworzona z myślą o deweloperach, którzy chcą zwrócić uwagę na nową propozycję w swojej ofercie lub dodatkowo wypromować już istniejące.
W dodatku, posiadacze pakietu PREMIUM mogą przy okazji tego promowania pokazać swoje logo, działając w ten sposób również na rzecz widoczności i rozpoznawalności swojej marki.

Promowanie ,,wyróżniona inwestycja” można wykupić na wybraną liczbę dni oraz zaplanować jej automatyczne uruchomienie w Planerze Promowań, dzięki czemu możesz działać elastycznie i zgodnie ze swoimi aktualnymi potrzebami.

NOWOŚĆ: Oferta Specjalna – podkreśl zniżki i promocje związane z inwestycją

Wielu deweloperów oferuje w swoich inwestycjach dodatkowe korzyści: jak np. darmowe miejsce parkingowe, które jest nieocenione na nowych osiedlach. Oferta Specjalna to zupełnie nowa możliwość wyróżnienia specjalną etykietą dodatkowych korzyści i tym samym zwrócenia uwagi klienta na Twoją inwestycję.  Co ważne, poszukujący mogą filtrować ogłoszenia po ,,ofertach specjalnych”, dzięki czemu widoczność takich ofert dodatkowo wzrasta.

Do wyboru otrzymasz 3 opcje Ofert Specjalnych:
– darmowe miejsce parkingowe
– obniżka ceny (%)
– atrakcyjny harmonogram płatności.


Możesz także zdecydować o czasie trwania danej oferty specjalnej.
Funkcjonalność ta dostępna jest w pakietach: Optymalny, Premium i Premium+obido. Jakich innych rodzajów promowań możesz użyć, aby zwiększyć zasięgi swoich ogłoszeń?

Podbicie – szybkie zwiększenie widoczności

Dzięki niemu twoje ogłoszenie trafia na szczyt listy ogłoszeń, dzięki czemu szybko możesz zwiększyć widoczność wybranej inwestycji i trafić do szerokiego grona odbiorców. Inwestycja wyświetla się na górze listy dopóki inne ogłoszenie nie zostanie podbite lub nie pojawi się całkiem nowa oferta. By jeszcze skuteczniej zarządzać Podbiciami możesz je zaplanować nawet na 30 dni do przodu w Planerze Promowań.

Megapodbicie – trzykrotnie zwiększona widoczność

Megapodbicie działa podobnie do Podbicia, jednak jego skuteczność jest o wiele większa.  Jak działa Megapodbicie? Po uruchomieniu tego promowania Twoje ogłoszenie trafia na szczyt listy ogłoszeń kolejno: 1, 3 i 5 dnia. W efekcie otrzymujesz trzykrotnie lepszą widoczność ogłoszenia niż w zwykłym Podbiciu oraz zwiększone zasięgi przez co najmniej 7 dni, co przekłada się bezpośrednio na większą liczbę klientów do której docierasz z wybraną inwestycją. Również Megapodbiciami możesz zarządzać na 30 dni do przodu w Planerze Promowań, oszczędzając tym samym czas i skuteczniej planując promocję ogłoszeń.

TOP – inwestycja, która rzuca się w oczy

Wybierając TOP zapewniasz swojej inwestycji ekspozycję w jednym z trzech promowanych ogłoszeń widocznych nad listą wyników wyszukiwania, dzięki czemu będzie jednym z pierwszych ogłoszeń, które zobaczy potencjalny klient zainteresowany konkretnymi kryteriami. Nie trzeba nikogo przekonywać, że to nieoceniona przewaga: wyróżnienie na górze listy od razu przyciąga uwagę i daje szansę na lepsze zapamiętanie danej inwestycji wśród dziesiątek konkurencyjnych ofert.

Jak działa TOP? Spośród ogłoszeń z wykupionym promowaniem TOP wyświetlają się zawsze trzy, które najlepiej spełniają określone kryteria wyszukiwania. Rotują one z każdym odświeżeniem strony. Długość wyświetlania w ramach TOP zależy od Ciebie – możesz wybrać dowolną ich liczbę w przedziale 1-30 i zaplanować uruchomienie promowania TOP nawet na 30 dni do przodu w Planerze Promowań. 

Ogłoszenie na OLX – wykorzystaj moc zasięgów

Dzięki eksportowi Twojej inwestycji na OLX korzystasz ze zwiększonych zasięgów i zwiększasz szansę na korzystne transakcje. Otodom to gwarancja doskonałych zasięgów – w czerwcu odnotowaliśmy 3,35 mln unikalnych użytkowników według raportu PBI / Gemius, a dzięki synergii z OLX było to aż 5,15 mln RU. Widzisz więc wyraźnie, że Ogłoszenie na OLX to konkretne zasięgi dla Twoich ogłoszeń.

Jak działa Ogłoszenie na OLX? Dzięki niemu Twoje ogłoszenie w Otodom jest automatycznie kopiowane do serwisu OLX. Wszystkie zmiany dokonane w ogłoszeniu na Otodom, są widoczne również w OLX. Co ważne, od niedawna istnieje możliwość promowania ogłoszenia na OLX z konta na Otodom. Dla Ciebie to oznacza oszczędność czasu i wygodę: otrzymujesz jedną faktura, bez konieczności zakładania konta na OLX, a także zarządzasz promocją ogłoszeń w jednym miejscu, decydując się na jeden z 3 pakietów: Mini, Midi, Maxi.

Tagi
Czytaj dalej

Powiązane artykuły

Back to top button

Zamknij