fbpx

#usiebie – reklama, którą pokochały miliony

Każdy wie by osiągnąć sukces potrzebna jest systematyczność, ukierunkowana na cel. Co robi Otodom? Ponownie zalewa TV i Internet. W jakim celu? Oczywiście, po to aby na naszym serwisie było jeszcze więcej poszukujących, którzy chcą kupić nieruchomości, które wystawiacie.

Miliony osób ponownie nuci „One day baby, we’ll be…”

Od wczoraj możecie zobaczyć naszą reklamę w wiodących stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Co to oznacza? Praktycznie każdy kto ogląda te media będzie wiedział, że Otodom jest najpopularniejszym serwisie i że to właśnie tu znajdzie nieruchomość, w której będzie czuł się #usiebie.

„Przepis na udaną kampanię znaleźliśmy bazując na naszej wiedzy, warsztacie i dotychczasowych doświadczeniach we współpracy z Klientem. Kluczowe elementy brane pod uwagę przy wyborze kanałów komunikacji to wielkość widowni, precyzyjne dopasowanie do grupy celowej, efektywność kosztowa. Do jak najlepszej realizacji celów komunikacyjnych i dotarcia do grupy celowej wybraliśmy 4 stacje ogólnopolskie oraz starannie dopasowane pakiety kanałów tematycznych. Zgodnie z parametrami planowania największy udział przypadł TVN i tematykom TVN. Analizując ofertę programową głównych stacji TV dobraliśmy pozycje dopasowane kontekstowo – najlepiej odpowiadające celom kampanii. Podsumowując mamy przed sobą szeroko zasięgową kampanię opartą na mocnych wagach tygodniowych. Nie sposób będzie jej nie zauważyć. Przyjazna i czytelna kreacja gwarantuje miły odbiór” – podkreśla Grażyna Kurkiewicz z Media Investment Manager z domu mediowego UNIVERSAL MCCANN.

Systematyczność w promowaniu serwisu

Dla przypomnienia… tę reklamę już wyświetlaliśmy w lutym i marcu tego roku. Zdecydowaliśmy się ponownie ją wyemitować, ponieważ odnotowaliśmy nie tylko zadowalające rezultaty kampanii, ale również liczne wyrazy sympatii dla tego spotu. Ludzie pokochali tę reklamę, gdyż często mogą utożsamić się z którymś z jej bohaterów. Jest ona adresowana dla osób wchodzących w dorosłe życie i zamierzających w najbliższym czasie kupić własne mieszkanie. Z doświadczenia wiemy też, że tylko systematyczne działania i długofalowe akcje promocyjne przynoszą pożądany efekt w postaci klientów, którzy są faktycznie zainteresowani nieruchomościami ogłoszonymi w naszym serwisie.

„Od początku września ruszyliśmy z nową odsłoną kampanii „U Siebie”. Poza tradycyjnie silną obecnością w Internecie, gdzie Otodom jest najpopularniejszym serwisem w branży, zdecydowaliśmy się znów postawić na telewizję. Ten kanał jest najwyżej ceniony przez Użytkowników, Agentów i Deweloperów. Intensywna i precyzyjnie dopasowana komunikacja stanowi konsekwentną kontynuację dotychczas prowadzonych działań. Strategia kampanii „U siebie” podkreśla przyjazność, pomocność i wszechstronność Otodom oraz wielki zasięg naszego serwisu” – potwierdza szef marketingu Otodom Jakub Mazur.

Mamy nadzieję, że jeszcze więcej klientów, znajdzie wymarzoną nieruchomość w ogłoszeniach przez Was wystawionych, powie w końcu jestem #usiebie 🙂

Dorota Dwornik
Stanowisko w Otodom: Marketing Communications Specialist