fbpx

Ponadstandardowe promocje biur nieruchomości – torby

Ulotki? Breloki? Ale można też inaczej, zupełnie inaczej. Co zrobić, aby być zapamiętanym? Jak wyróżnić się dziś, gdzie wszędzie wszystkiego pełno? Jak dotrzeć do klientów, do których chcemy? Zaczynamy nowy cykl artykułów, których bohaterami będą kreatywni pośrednicy. Zobaczcie, jak można wyjść poza standardowe działania promocyjne.

Artykuł o Twoim marketingu? Dlaczego nie?

Przyglądam się różnym działaniom promocyjnym, które podejmują biura nieruchomości by się wyróżnić z tłumu, by zrobić coś czego inni nie robili, a także by dać ujście kreatywności. Strasznie to doceniam i uważam, że warto dzielić się takimi pomysłami, by innych zainspirować do bardziej odważnych działań.

Cześć! Nazywam się Dorota Dwornik i jeżeli robisz, robicie coś ciekawego w swoim biurze to chętnie o tym napiszę! Porozmawiajmy na Messengerze lub napisz maila. Do usłyszenia!

Recykling w biurze nieruchomości

Jakiś czas temu otrzymałam wyjątkowo trwałą torbę. Jak pewnie domyślacie się, przez moje ręce przeszedł nie jeden gadżet, więc rzadko coś robi na mnie wrażenie. Ale tym razem było inaczej. Oprócz przydatności, ciekawej kreacji była też metka, na której był cały storytelling produkcji tej torby...urzekło mnie to!

„Jednym z naszych ostatnich projektów są torby zrobione z niepotrzebnych już banerów reklamujących sprzedawane przez nas domy i mieszkania. Powstają we współpracy z krakowską firmą TurboTorby, która starannie dobiera fragment baneru łącząc go z ciekawym materiałem. Każda torba to małe dzieło sztuki – baner połączony jest z fotografią przedstawiającą architekturę i miejskie pejzaże” – mówi Paweł Mrówka z Brand&Sell.

„Nie jesteśmy zwolennikami produkcji kolejnych niepotrzebnych gadżetów z logotypem, które po chwili wylądują w koszu. Uważamy, że dbanie o środowisko nie jest już modą, ale po prostu koniecznością. Stąd pomysł na wykorzystanie banerów, kiedy ich rola się kończy i stworzenie oryginalnych prezentów dla naszych klientów. Nasze torby są nie tylko świetnie wykonane i ładne, ale przede wszystkim praktyczne i wytrzymałe. Ja swojej używam praktycznie codziennie” – dodaje Katarzyna Pióro z Brand&Sell.

To tylko jeden z licznych pomysłów krakowskiego Brand&Sell. Kasiu i Pawle dziękuję, że zechcieliście podzielić się tym pomysłem z innymi biurami. Torby z banerów to rewelacyjny pomysł! Czy jest ktoś na sali kto robi równie interesujące rzeczy? A może ma na swoim koncie niebanalne inicjatywy? Czekam…

Dorota Dwornik
Stanowisko w Otodom: Marketing Communications Specialist