fbpx

Co daje tytuł Lidera Nieruchomości Otodom?

Początkowo branża zareagowała niepewnie, gdy ogłosiliśmy, że jako serwis ogłoszeniowy będziemy robić konkurs na najlepsze biura i pośrednika. Nikt inny wcześniej nie odważył się podjąć się tego zadania, choć jak było wiadomo korzyści z konkursu odniosą nie tylko sami wygrani…

Korzyści dla całej branży nieruchomości

Dziś wiemy, że zrobiliśmy to dobrze! Wysiłek opłacał się. Podjęliśmy wyzwanie, a korzyści widać już na pierwszy rzut oka. Dlaczego piszę, że to szansa dla całej branży, choć tytuł lidera otrzymało kilkanaście biur i jeden pośrednik? Bo o branży nieruchomości wciąż piszą i mówią, a to z kolei zwiększa świadomość społeczeństwa, czyli potencjalnych kupujących. Wspólnie z Liderami Nieruchomości budujemy wizerunek pośrednictwa na bazie Waszego profesjonalizmu. Co zatem takiego zadziało się?

Tokfm.pl – audycja – Pośrednik nieruchomości – kiedy można mu zaufać Audycja o konkursie Lider Nieruchomości Otodom i o tym, że warto współpracować z godnymi zaufania pośrednikami

newsweek.pl, Liderzy Nieruchomości odbiorą statuetki – Informacja zapowiadająca wręczenie nagród Lider Nieruchomości Otodom – pół strony w wydaniu papierowym + wersja online ekwiwalent reklamowy AVE: 64 853 zł

Gazeta Wyborcza – Mój Biznes: Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice, Łódź, Wrocław. Liderzy NieruchomościInformacja o konkursie wraz z listą laureatów (ekwiwalent reklamowy AVE: 73 889 zł)

tokfm.pl – audycja internetowa Nagrody Lider Nieruchomości 2019 rozdane. Poznaliśmy najlepszych pośredników z całego kraju Podsumowanie wręczenia nagród wraz z informacją o zwycięzcach (ekwiwalent reklamowy AVE: 12 000 zł)

tokfm.pl – audycja internetowa „Chcemy, żeby wszystkim u nas się dobrze pracowało”. Najlepsza agencja nieruchomości w Polsce wybrana – rozmowa z Adamem Nowodworskim

tokfm.pl – audycja internetowa Fajnie mieć tę nagrodę, ale mojej pracy to nie zmien – rozmowa z Sebastianem Wielgusem

To tylko niektóre publikacje. Łączny koszt AVE to ponad 500 000 zł. A to oznacza, że właśnie tyle musielibyście wydać pieniędzy na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą.

Buzz nadal trwa

Ostatnio nasi Liderzy Nieruchomości uczestniczyli w sesji zdjęciowej. Profesjonalne studio z prawdziwego zdarzenia, fotograf, który robi zdjęcia znanym osobom i oni! Tak wyglądały dwa dni zdjęć, które będą wykorzystywane w wielu materiałach reklamowych, między innymi na banerach w wielu miastach, czy w najbliższym magazynie Agent Nieruchomości, który będzie dostępny w Empikach.

3 lutego kolejna edycja konkursu Lidera Nieruchomości

Jak sami Liderzy Nieruchomości mówią, korzyści z udziału w konkursie jest wiele i zauważają je na różnych polach. „Tytuł Lidera wzmacnia autorytet – klienci weryfikując naszą wiarygodność w internecie, trafiają na informacje o przyznanym tytule. To on ściąga do mnie i do biura klientów z całej Polski. Mimo, że minęło zaledwie kilka miesięcy od otrzymania tytułu, z klientami którzy do mnie trafili „na fali” jesteśmy już po zakupach inwestycyjnych – mieszkań inwestycyjnych z przeznaczeniem na wynajem krótkoterminowy na Gdańskiej Starówce, a z częścią pracuję nadal. Śmiało można więc powiedzieć, że tytuł daje wymierne korzyści nie tylko wizerunkowe, ale też finansowe” – mówi Sebastian Wielgus.

Mam nadzieję, że każde biuro spróbuje swoich sił już za kilka miesięcy…

Dorota Dwornik
Stanowisko w Otodom: Marketing Communications Specialist