Wiarygodność w oczach klientów – 3 proste zasady

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Niby każdy już to słyszał i trudno się nie zgodzić, jednak czy zastanawialiście się, jak to jest z tym pierwszym wrażeniem w sieci? Jak odbierają Cię osoby poszukujące nieruchomości, patrząc na ogłoszenia, które zamieściłeś? I co zrobić, aby ten odbiór był pozytywny, a Twoja firma wypadła profesjonalnie? Poznaj kilka prostych zasad.

 

Kompletna wizytówka firmy w 3 krokach

1. Zamieść LOGO – W Otodom Twoje logo jest widoczne na karcie każdego ogłoszenia i na liście Biur Nieruchomości – która jest dostępna z poziomu strony głównej. Pamiętaj, aby logotyp odnosił się bezpośrednio do Twojej firmy i przyciągał uwagę. Logo może zawierać nazwę biura, jednak nie dopisuj na grafice numeru telefonu i adresu www. Warto pamiętać, że biura, które nie mają zamieszczonego LOGO są na samym dole listy w zakładce biur nieruchomości: 

Jak to zrobić?

Zaloguj się do panelu w Otodom. Wybierz zakładkę Ustawienia – dane ogólne. U dołu strony znajdziesz miejsce na Logotyp  – wystarczy, że załadujesz plik i klikniesz w przycisk Zapisz.

2. Dodaj OPIS FIRMY – czyli mówiąc krótko: daj się poznać! To idealne miejsce, aby pokazać, jakie są najmocniejsze strony Twojego biura nieruchomości. Napisz, w czym się specjalizujecie, jakie oferujecie usługi i na jakim terenie działasz. Chwal się tym, co robicie najlepiej – tutaj skromność nie jest wymagana.

Gdzie uzupełnić opis?

Ponownie wybierz zakładkę Ustawienia – dane ogólne jednak w tym wypadku uzupełnij pole: Informacje dodatkowe: Opis działalności firmy opisz swoje biuro i zapisz zmiany.

3. Wprowadź ZDJĘCIA AGENTÓWPoszukujący lubi wiedzieć (i widzieć!) z kim rozmawia. Sprawdź, czy każdy z Agentów ma uzupełnione zdjęcie profilowe. Jeśli nie, uzupełnij je czym prędzej… Pamiętaj, że w zdecydowanej większości jesteśmy wzrokowcami.

Jak dodać zdjęcia?

W tym przypadku wybierz zakładkę Ustawienia – Lista pośredników. Gdy zauważysz brakujące zdjęcie – kliknij w przycisk Edytuj we właściwym profilu. Pojawi się okienko, w którym możesz załadować zdjęcie. Sprawdź przy okazji, czy numer telefonu i  adres e-mail są poprawne i zapisz wprowadzone zmiany.

Jak widzisz, tylko trzy kroki dzielą Cię od stworzenia kompletnej wizytówki Twojej firmy. Zastanów się, co chcesz o sobie powiedzieć i nie czekaj z wypełnieniem danych. Niech osoba poszukująca nieruchomości zauważy Twoje charakterystyczne logo, profesjonalny opis i zobaczy po zdjęciu agenta, z kim będzie prowadzić rozmowy. I może myślisz, że to drobiazgi… ale uwierz, że w komplecie robią różnicę!

Dorota Dwornik
Stanowisko w Otodom: Marketing Communications Specialist