Pośrednicy

Jesteś deweloperem? Poznaj potrzeby swoich klientów

To już trzeci rok, kiedy starujemy z naszym Rankingiem inwestycji deweloperskich.

Co się nie zmienia…

Chcemy, aby dla deweloperów była to możliwość pozytywnej rywalizacji, porównania się z konkurencją, zebrania feedbacku od ekspertów. Jednocześnie to szansa na promowanie inwestycji wśród potencjalnych klientów dzięki ogólnopolskiej kampanii promocyjnej i konkursowi dla internautów, jakie będą towarzyszyć akcji. Całość zakończy się galą dla uczestników, nagrodami, statuetkami, spotkaniami z przedstawicielami mediów. Szczegóły poznasz na stronie ranking.otodom.pl

W tym roku deweloperzy dostaną coś więcej…

Wraz z TNS Polska przygotowujemy unikatowy raport, który da uczestnikom wiedzę niezbędną do prowadzenia biznesu tak, by przynosił jeszcze większe zyski.
Otodom wraz TNS Polska przeprowadzi badanie, jakiego jeszcze w Polsce nie było. Dotrzemy do osób, które w ostatnich miesiącach kupiły mieszkanie z rynku pierwotnego w największych miastach Polski. Projekt badawczy dostarczy deweloperom wiedzy o tym, jak klienci poszukujący na rynku pierwotnym domu/mieszkania czytają oferty, czym kierują się przy wyborze i na ile zbieżne są ich wyobrażenia z rzeczywistymi doświadczeniami po zakupie. Wyniki badania pozwolą na lepsze dopasowanie ofert deweloperów do konkretnych potrzeb w danej lokalizacji. Wskażą na kluczowe aspekty pożądane przez grupę docelową.

A konkretnie…

Raport będzie zawierał konkretne rekomendacje dla deweloperów, które pomogą zwiększyć konkurencyjność ofert mieszkaniowych. Będzie on odpowiedzią na, między innymi, takie pytania:
  • Kim jest klient dewelopera, jakimi motywami się kieruje, jakie ma wyobrażenie dotyczące współpracy z deweloperem, jakie są dla nich największe wyzwania przy zakupie mieszkania?
  • Jakie są kryteria wyboru oferty, jakie czynniki decydują o wyborze oferty, jak to się zmienia na przestrzeni lat, jakie klient ma oczekiwania, jak one się zmieniają w trakcie procesu poszukiwania, jaka jest rola i znaczenie poszczególnych atrybutów inwestycji (lokalizacja, prestiż, koszty użytkowania)?
  • Jaka jest rola dewelopera w procesie zakupu nowego mieszkania, na jakiej podstawie kupujący wybiera dewelopera, co buduje wiarygodność dewelopera a co wzbudza podejrzliwość, co daje impuls do zakupu u właśnie tego dewelopera?
  • Jaki jest pożądany wizerunek dewelopera, jakie cechy decydują o rekomendacji, a co ich dyskwalifikuje?
  • Satysfakcja z dokonanego wyboru czyli co pozytywnie a co negatywnie zaskoczyło klientów, na co teraz zwróciliby uwagę, gdyby mieli ponownie kupować mieszkanie?

 

A teraz, czego oczekujemy od Ciebie…

Ten ekskluzywny raport będzie dostępny tylko dla deweloperów biorących udział w Rankingu Inwestycji Deweloperskich. Jeśli jesteś przedstawicielem dewelopera – nie zastanawiaj się dłużej nad zgłoszeniem inwestycji do plebiscytu. Nic nie tracisz – a możesz zyskać nie tylko promocję swojej oferty, ale również wiedzę, która pomoże Ci wyprzedzić konkurencję.
Szczegóły na ranking.otodom.pl

Save

Czytaj dalej

Agata Polińska

Head of Marketing Otodom

Powiązane artykuły

Back to top button

Jesteś agentem lub pośrednikiem?

Dołącz do:
https://www.facebook.com/groups/Otodom/

Zamknij