Startuje kolejne badanie satysfakcji agentów nieruchomości

Przekaż nam swoją opinię – weź udział w „Badaniu satysfakcji agentów ze współpracy z serwisami ogłoszeniowymi”. Kolejna edycja cyklicznego badania prowadzonego przez PBS – jedną z wiodących polskich firm badawczych startuje już dzisiaj. Otodom jest inicjatorem przedsięwzięcia.

Po co takie badania?

Badania prowadzone wśród klientów to bardzo ważny element prowadzenia biznesu. Pomagają nam w obraniu lub skorygowaniu kierunku naszych działań, tak, aby pośrednicy nieruchomości mogli czerpać jak najwięcej satysfakcji ze współpracy z nami. Dzięki wynikom tych badań poznajemy nasze silne i słabe strony w wielu obszarach typu: skuteczność, obsługa klienta czy wygoda korzystania. Jesteśmy w stanie zidentyfikować nasze wyróżniki, które musimy pielęgnować a także obszary z których nasi klienci nie są zadowoleni i nad którymi należy pracować w kolejnych tygodniach i miesiącach. Dodatkowo, dzięki analizie dynamiki zmian pomiędzy poszczególnymi falami badań jesteśmy także w stanie stwierdzić czy nasze nowe inicjatywy i aktywności przynoszą spodziewany skutek czy też należy coś zmienić, aby lepiej sprostać oczekiwaniom i potrzebom naszych klientów.

Fragment raportu z badania satysfakcji – marzec 2018

Jak będzie przebiegało badanie?

Ankieterzy PBS będą kontaktowali się z przedstawicielami losowo wybranych biur nieruchomości zarówno telefonicznie, jak i internetowo. Zadadzą od kilku do kilkunastu pytań dotyczących skuteczności serwisów, zadowolenia i satysfakcji z różnych obszarów współpracy, oceny działań serwisów czy znajomości oferowanych usług. Wywiad czy wypełnienie ankiety powinno potrwać mniej niż 10 minut. Badanie jest w pełni anonimowe, wszystkie zebrane dane przedstawione będą wyłącznie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych.

Co po badaniu?

Agencja PBS, na podstawie wyników badań przygotuje analizę, którą wykorzystamy do ulepszania współpracy Otodom z agentami nieruchomości w kolejnych miesiącach. Przygotowany zostanie także raport, który opublikujemy i przekażemy naszym klientom.

Bardzo chcemy poznać Wasze opinie dlatego zachęcamy do udziału w badaniu.  Dzięki Waszym szczerym odpowiedziom będziemy mogli zaplanować inicjatywy, ulepszać nasze usługi i korzystanie z Otodom, tak abyście odczuwali coraz większą satysfakcję ze współpracy z nami i mogli jeszcze lepiej realizować swoje cele biznesowe.

Agata Polińska
Head of Marketing Otodom