8 firm, które odniosły sukces – best practices

W jaki sposób budować propozycje wartości zależnie od branży? Czym różni się value proposition w branżach online i offline? Jak przekuć problem w przewagę konkurencyjną? Zobaczcie, best practices firm, które odniosły sukces.

Cyfrowa rewolucja wyłoniła ogrom biznesów, dla których value proposition stanowi rdzeń funkcjonowania. Nowoczesne narzędzia pozwalają zarówno małym start-upom, jak i wielkim graczom błyskawicznie identyfikować konsumenckie problemy i równie szybko je rozwiązywać.  W ostatnich latach na naszych oczach powstaje swoisty konsumencki raj, w którym każda zachcianka znajduje odpowiedź w postaci mobilnej aplikacji czy interaktywnej platformy. Gdzie szukać najbardziej inspirujących, również dla branży nieruchomości, przykładów?

 

Artykuł został przygotowany na podstawie tekstu Michała Monety, pt. „Best practices – co warto podpatrzeć u innych”, magazyn Agent Nieruchomości 2/2018.

Dorota Dwornik
Stanowisko w Otodom: Marketing Communications Specialist