Zainspiruj się Value Proposition – drugi numer magazynu Agenta Nieruchomości

Już jest! – drugi numer “Agenta nieruchomości” . Jest to magazyn dla pośredników nieruchomości i własnie zaczęliśmy wysyłkę do biur, które mają konta w Otodom. Czego spodziewać się po nowym numerze? Przede wszystkim szczegółowych informacji na temat budowania wartości (value proposition) w oczach osób poszukujących nieruchomości, best practices, a także danych na temat wizerunku pośrednika…Zainteresowani?

To magazyn dla…

Każdego, kto zajmuje się pośrednictwem i sprzedażą nieruchomości. Dla każdego kto chce rozwijać swój warsztat pracy, zyskać najnowsze informacje z branży, a także otrzymać garść inspiracji pozwalających na lepszą i bardziej efektywną działalność. I dla każdego biura nieruchomości współpracującego z Otodom. Tak, magazyn jest wysyłany do biur nieruchomości, które mają konto w naszym serwisie, ale wersja online też będzie. Tyle, że później.

O czym ten numer?

Co kupuje klient, korzystając z usług pośrednika? Informacje o adresie nieruchomości? Czas, którego mu brakuje, na samodzielne wyszukanie ofert? A może poczucie bezpieczeństwa, dzięki obecności profesjonalisty, na którego wsparcie może liczyć? ? To właśnie tworzenie wartości dla klienta jest wiodącym tematem drugiego numeru “Agenta Nieruchomości”, który niebawem trafi do Waszych rąk.

Z tego wydania poznacie sposób na tworzenie nie tylko wyróżniającej się oferty, ale całej, rentownej strategii firmy w oparciu o propozycję wartości. Value proposition – temat numeru –
jest przedstawiony w magazynie przez pryzmat teorii i wskazówek do tworzenia biznesu, w którym to właśnie klient znajduje się w centrum zainteresowania, a jego satysfakcja z dokonanej transakcji jest jednym z najistotniejszych czynników. Dzięki wsparciu ze strony Questus – Akredytowanego centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego otrzymacie w tym wydaniu magazynu kompletną wiedzę, niezbędną do wdrożenia wartości w codziennej pracy w swoich biurach nieruchomości.

Jak podkreśla profesor Robert Kozielski: „Znaczenie klienta w budowaniu sukcesu współczesnych organizacji jest niekwestionowane i co do tego panuje powszechna zgoda. Z tego powodu można to uznać za truizm. Z drugiej strony, jak to w życiu – to, że coś wiemy, nie znaczy, że to umiemy to zrobić. A także, że właściwie to rozumiemy. Bo nie chodzi wyłącznie o świadomość tego, że klient jest ważny. Kluczowa jest umiejętność wdrożenia tej wiedzy w firmie, czyli przełożenia jej na odpowiednie systemy i konkretne rozwiązania”.

Dlaczego musisz koniecznie przeczytać tego Agenta Nieruchomości?

Wartością magazynu jest inspirująca, ale też wdrażalna, wiedza operacyjna. Autorzy dzielą się radami eksperckimi i rozwiązaniami wykorzystywanymi w innych branżach. Tu główną rolę odgrywa świadomość i praktyka. Kolejna dawka inspiracji odnosi się do historii agentów, przemierzających granice w innych europejskich państwach.

Jak podkreśla Agata Polińska: „Wiemy, jak prowadzić biznes. Znamy się na marketingu i wiemy, jak wyglądają trendy konsumenckie. Chcemy wspierać naszych klientów w biznesie. Chcemy pomagać i dzielić się wiedzą na temat budowania biznesu. Dlatego też to właśnie wartościom poświęciliśmy bieżące wydanie Agenta nieruchomości.”

Celem drugiego numeru magazynu jest dostarczanie wiedzy eksperckiej ściśle związanej z pracą pośredników z zakresu marketingu, nowoczesnych narzędzi oraz psychologii. To właśnie Wy wskazaliście taki kierunek dla magazynu, odpowiadając w ankiecie po pierwszym wydaniu. Taktyczne podejście do marketingu nieruchomości oraz operacyjna wiedza sprzedażowa połączona z szerokim kontekstem rynku nieruchomości – to własnie te aspekty najczęściej zaznaczaliście. I dlatego w drugim wydaniu to właśnie wiedza operacyjna odgrywa główną rolę.

 

Cały zespół Otodom życzy miłej lektury i czekamy na Wasze opinie.

Dorota Dwornik
Stanowisko w Otodom: Marketing Communications Specialist