Jeszcze więcej poszukujących w Otodom – reklamy Otodom

Jak to robimy, że coraz więcej osób odwiedza nasza stronę? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. To lata pracy, budowania świadomości, miliony wydane na reklamy… A wszystko po to, aby przyciągnąć jak najwięcej osób do Waszych ogłoszeń w Otodom. Zobaczcie, co planujemy i jakie rezultaty przyniosła dotychczasowa kampania reklamowa.

 

Promowanie wizerunku pośrednika

Tu nas jeszcze nie było! Od 1 lutego w radio będziecie mogli usłyszeć reklamę Otodom, której bohaterem jest agent nieruchomości. To pierwsza nasza kampania radiowa i wierzymy, że w ten sposób dotrzemy do jeszcze większej rzeszy osób, które zamierzają kupić, wynająć lub sprzedać nieruchomość. Reklama ta wpisuje się w hasło „Adresujemy marzenia”. Spot promuje możliwość znalezienia mieszkania w okolicy dopasowanej do potrzeb, przy wsparciu profesjonalnego agenta nieruchomości.

Celem tej kampanii jest wyeksponowanie roli agenta w wyborze nieruchomości. Jaki jest wydźwięk reklamy? Agent nieruchomości to specjalista, który znajdzie nieruchomość, spełniającą oczekiwania swojego klienta. Chcemy, aby poszukujący, który stanie przed wyborem nowego domu, przypomniał sobie nasz spot i skorzystał z Waszych usług. Spot będzie można usłyszeć od 1 lutego między innymi w stacjach: RMF, Radio Zet, Antyradio, ChilliZet, Złote Przeboje, Rock Radio, TOK FM, Radio Pogoda… Ale Wy możecie go usłyszeć już dziś:

Tam też nas jeszcze nie było!

Zimno jest, bo jest zima! A pogoda w kratkę, zwiastuje grypę, jak nic! Nikomu oczywiście źle nie życzymy. Postanowiliśmy po prostu umilić czas oczekiwania w kolejce do lekarza. Tak, nasza reklama od 1 lutego wyświetla się na ekranach w poczekalniach w prywatnych przychodniach medycznych takich jak np. Lux Med, czy Medicover.  Mamy nadzieję, że podczas L4 znajdą czas, by znaleźć dom, który adresuje ich marzenia.

Na czym ostatnio byliście w kinie?

Mam nadzieję, że na czymś interesującym. A przed seansem, kiedy chrupaliście nachosy, widzieliście reklamę Otodom. Styczeń to znakomity miesiąc na promocję w kinach. To właśnie w tym czasie zawsze jest dużo premier i pojawiają się długo oczekiwane tytuły. Same Gwiezdne Wojny obejrzało już ponad 2 mln osób w Polsce. No i przecież koniec stycznia to moment, kiedy do kin wchodzą filmy nominowane do Oscara, co oznacza jedno: sale wypełnione po brzegi.

Telewidzowie i internauci nas lubią!

To jeden z najważniejszych punktów tego wpisu. Nasze reklamy są skuteczne, a świadczą o tym liczby. Zobaczcie jakie wzrosty odnotowaliśmy w samym styczniu w porównaniu do stycznia 2017:

  • wzrost o 40%  wizyt po wpisaniu w Google nazwy naszego serwisu,
  • 86% więcej zapytań do ofert niż rok wcześniej w styczniu,
  • 14% więcej instalacji aplikacji Otodom i co ważne o wiele mniej osób odinstalowuje ją.

Mam nadzieję, że nasze starania są przez Was zauważane, bo to właśnie dla wystawiających ogłoszenia, przyciągamy coraz więcej użytkowników. A tak na marginesie: co sądzicie o reklamie radiowej?

 

 

 

Dorota Dwornik
Stanowisko w Otodom: Marketing Communications Specialist