Otodom odwiedza już blisko 3 mln użytkowników!

Już jest! Najnowszy raport Gemius/PBI za wrzesień 2016 roku. Ciekawi Cię jak prezentują się poszczególne serwisy, w których być może wystawiasz swoje ogłoszenia? W takim razie zapraszam Cię do zapoznania się z najnowszymi danymi!

Dane na podstawie badania Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2016
Dane na podstawie badania Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2016

 

Co oznacza ten wykres?

Wystawiając ogłoszenie tylko w Otodom, Twoja oferta ma możliwość dotrzeć do prawie 3 mln realnych użytkowników. Jeszcze do niedawna wydawało się to niemożliwe, ale jak zwykło się mawiać w zespole Otodom: niemożliwe nie istnieje!

Liczba realnych użytkowników w  naszym serwisie dynamicznie rośnie już od ponad roku. W ostatnich miesiącach dynamika nabrała jeszcze większego rozpędu. Realizowana przez nas kampania telewizyjna oraz prowadzone przez nas działania w ostatnich miesiącach pokazują, że kierunek, który obraliśmy jest jak najbardziej właściwy. Przełożyło się to na zwiększenie ruchu, a także pozwoliło nam pozyskać olbrzymią liczbę nowych użytkowników. W wyniku czego w ostatnim badaniu zaczęliśmy dosłownie deptać po piętach kategorii nieruchomości w OLX. Tylko w ostatnich 4 miesiącach zwiększyliśmy liczbę realnych użytkowników o ponad 50%.

Dodając ogłoszenie do Otodom, a także eksportując je dodatkowo do OLX, Twoja oferta dociera do niezwykle szerokiego grona odbiorców.  Z kolei zwiększenie widoczności oferty wpływa na znaczne skrócenie czasu sprzedaży danej nieruchomości.

Skąd mamy te dane?

Badania przeprowadzanie przez Gemius/PBI to obecnie najbardziej rzetelne badania dotyczące polskich internautów, które w naszym kraju wykorzystywane są jako standard odnośnie pomiaru rynku internetowego. Dane zbierane są za pomocą metody panelowej na grupie internautów, którzy zezwolili na udział w badaniu oraz za pomocą specjalnych kodów, które umieszczone są w kodach źródłowych stron www. Ta metodyka badawcza jest zgodna z międzynarodowymi standardami badawczymi kodeksu ICC/ESOMAR.

Wzrost, który udało nam się osiągnąć w ostatnich miesiącach, motywuje nas cały czas do dalszej pracy. Liczę również na to, że zmiany te odczuwalne są dla Ciebie? Mam rację?

Michał Szczudlak
Business Analyst