Rośniemy w siłę! – analiza na podstawie danych z Badania Gemius/PBI

 

Mamy dla Was garść danych, które przygotowaliśmy na podstawie danych z badania prowadzonego przez Gemius/PBI. Usiądźcie więc wygodnie, chwyćcie filiżankę kawy i zapraszamy do zapoznania się z danymi, które ucieszyły nasze oczy.

 

 

Otodom według danych z badania Gemius/PBI

Czy wiecie do ilu poszukujących trafia wasze ogłoszenie wystawione w Otodom? A  jaki ma zasięg oferta wystawiona dodatkowo na OLX? Badania wykonywane przez Gemius to najbardziej rzetelne badania dostępne w Polsce. Dlatego też z przyjemnością pokazujemy Wam, co słychać u Użytkowników internetu. Spójrzcie, ilu realnych Użytkowników odwiedzało poszczególne serwisy w lipcu tego roku:

Dane na podstawie badania Megapanel PBI/Gemius, marzec-październik 2015 oraz Badania Gemius/PBI, czerwiec-lipiec 2016
Dane na podstawie badania Megapanel PBI/Gemius, marzec-październik 2015 oraz Badania Gemius/PBI, czerwiec-lipiec 2016

Po raz kolejny potwierdziło się, że jesteśmy najpopularniejszym serwisem nieruchomości w Polsce! Spójrzcie, OLX swoją kategorią nieruchomości przyciąga jeszcze więcej użytkowników. Pamiętajcie jednak, że to właśnie z kont na Otodom w łatwy sposób możecie wystawić ogłoszenie na OLX.

Postanowiliśmy również pokazać Wam szersze dane, które przedstawiają nas na tle innych serwisów. Prezentują one dane dla wszystkich typów urządzeń objętych badaniem (PC, telefony i tablety). Łączna liczba realnych użytkowników dla analizowanych serwisów ogłoszeniowych wynosi 6,13 mln. Zobaczcie!

wykres
Dane na podstawie badania Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2016

 

Jednak… nie spoczywamy na laurach. Dobre wyniki motywują nas do poszukiwania nowych rozwiązań. Chcemy aby liczba osób poszukujących nieruchomości przez nasz serwis wciąż rosła, przynosząc Wam coraz większą liczbę zapytań. I aby zapytania przekładały się na liczbę realnie zawieranych transakcji. Co w tym celu między innymi robimy? Jak wiecie, w ostatnich dniach ruszyła jesienna edycja naszej kampanii TV, w której przypominamy historie osób poszukujących nieruchomości. Jesteście ciekawi, jak wygląda nowa odsłona reklam? Zapraszamy na nasz kanał Otodom.

Już nie możemy się doczekać kolejnego raportu. Jak sądzicie, czy może być jeszcze lepiej?

 

 

Beata Kowalewska
Customer Service Specialist