Moderacja ogłoszeń, czyli wyższa jakość

Czasem do Was piszą, czasem działają w ukryciu… Odczytują dziesiątki zgłoszeń i przeglądają setki ofert każdego dnia. Dbają o to, aby ogłoszenia były aktualne i aby wyniki wyszukiwania były zgodne z oczekiwaniami osób poszukujących nieruchomości. Kim są? Możliwe, że mieliście już okazję ich poznać. Mowa o naszym Zespole Moderacji.

 

modefoto

 

Jeśli zastanawiacie się, dlaczego podejmujemy takie działania, już spieszymy z odpowiedzią. Słowo klucz to oczywiście jakość.
 

Skąd wiemy, że w danej ofercie jakiś element wymaga zmiany?

 

Informacje na temat błędów czerpiemy z trzech źródeł:

  • analizujemy zgłoszenia od Użytkowników;
  • system podpowiada nam oferty, które niekoniecznie są poprawne;
  • przeglądamy wyniki wyszukiwania z perspektywy osób poszukujących i poprawiamy ogłoszenia, które odbiegają od przyjętych norm.
 
Jak widzicie informacje o błędach pochodzą z różnych źródeł, jednak każde ze zgłoszeń jest rozpatrywane indywidualnie pod kątem poprawności
i zgodności z Regulaminem Otodom. Jeśli potwierdzimy, że ‘coś jest nie tak’ wysyłamy Wam komunikat z prośbą o poprawę konkretnego parametru.

A co najczęściej moderujemy w ogłoszeniach?

Zdecydowana większość naruszeń zamyka się w kategoriach:
  • Niepoprawnie wskazanej lokalizacji;
  • Błędnie wpisanej ceny;
  • Zdjęć, które nie odnoszą się do konkretnej
    nieruchomości;
  • Nieprawidłowego przeliczenia ha na m2;
  • Zamieszczanie wielu ofert dotyczących tego samego obiektu;
  • I prób dodania starych ofert, z nową datą.

 

Czy Moderator zawsze ma rację?



Oczywiście, chcielibyśmy, żeby tak było 🙂 Jednak mamy świadomość tego, że zdarzają się czasem pomyłki. Jeśli uważacie, że Wasze ogłoszenie zostało zmoderowane niepoprawnie, zawsze możecie do nas napisać na adres: moderacja@otodom.pl. Obiecujemy, że  odpowiemy na każde zgłoszenie.

Zapewniamy Was, że działamy po to, aby jeszcze więcej osób, które poszukują nieruchomości swoich marzeń, trafiało właśnie na Wasze ogłoszenia. Dobrze poinformowany Poszukujący chętniej nawiązuje kontakt z Ogłoszeniodawcą i szybciej nabiera do niego zaufania podczas dalszej współpracy. Przekazywanie rzetelnych informacji i prezentowanie ofert najwyższej jakości to idee, które przyświecają nam każdego dnia.Macie jakieś sugestie dotyczące naszych działań? Piszcie, a zobaczymy, co da się zrobić!

 

Save

Beata Kowalewska
Customer Service Specialist