Chit Chat – wywiad z Darią Dziwisz

Kiedy wysłałam Darii pytania do chit chat po 2 minutach otrzymałam odpowiedzi. Pomyślałam wówczas, że podejmuje szybko decyzje i strzela odpowiedziami jak z karabinu. Czy trafnie? Zobaczcie sami!

index

Panie i Panowie przed Wami…

Daria Dziwisz – na rynku działam od ponad 11 lat. Jednoosobowo prowadzę firmę Real Estate 24. Specjalizuję się w rynku premium, jeżeli chodzi o wynajem apartamentów i mieszkań. Klientami mojego biura są głównie firmy oraz obcokrajowcy relokowani w celach pracowniczych do Polski. Prywatnie jestem pasjonatką motoryzacji i nowinek technologicznych.

Zajmuję się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami, ponieważ…

…to ciągłe wyzwania, nowe znajomości, nowe kontakty,  konieczność stałego szkolenia się. Nieustające  monitorowanie rynku, trendów, zmian w prawie, to wszystko wymaga śledzenia i wprowadzania w życie.
Żeby być dobrym pośrednikiem w obrocie nieruchomościami trzeba być psychologiem, negocjatorem, mieć wiedzę prawną z zakresu jakim się zajmujemy, znać się na fotografii, trochę grafiki, znajomość social media. Ogarnąć to wszystko to naprawdę wyzwanie, więc na monotonię w tym zawodzie nie ma co liczyć. I to jest właśnie to co mi odpowiada ciągłe zmiany i wyzwania.

Czym wyróżnia się Twoja firma na rynku nieruchomości?

Jeżeli chodzi o Real Estate 24 to od samego początku tworzenia firmy skupiłam się bardzo mocno na nawiązywaniu stałych kontaktów ze swoimi klientami i indywidualnym podejściu do każdego z nich.
Każdy klient jest inny, ma za sobą inną historię, inne wymagania. Ważna jest relacja z klientem i jego edukowanie. Im więcej wiedzy przekażemy Klientom, tym więcej z nich do nas wróci lub poleci nasze usługi znajomym.

Bardzo dużą wagę przywiązuję w prowadzeniu działalności do strony internetowej i budowaniu marki w Internecie SEM i SEO oraz Social Media. Czasy się zmieniają. Kiedyś wystarczyła wizytówka podlinkowana do naszej domeny (jeżeli taką posiadaliśmy) lub zwykły szablon udostępniany przez portale nieruchomościowe. Teraz wizytówką biura jest strona www. To na tej podstawie klient podejmuje decyzje czy chce nawiązać kontakt z biurem czy nie. Tutaj mamy bardzo mało czasu, żeby zachęcić do skorzystania z naszych usług. Stale śledzę zmiany jakie następują w cyfrowym świecie i wdrażam je, aby skuteczniej promować nieruchomości.  Teraz to „must have”. Na koniec takie prawo marketingowe którego jestem zwolenniczką „lepiej być pierwszym niż lepszym „ … Zmieniamy nieruchomości, tworzymy ich nowe cyfrowe życie.

Co lub kto Cię inspiruje?

Jeżeli chodzi o inspiracje są one wszędzie. To tylko kwestia żeby oddzielić ziarno od plew. Bardzo często inspirację znajduję u prof. Google. Tak śledzić, analizować, zmieniać 😉

Daria Dziwisz nie chybi- wie co robi, po co i jaki skutek chce osiągnąć. Bardzo dziękuję Darii za wywiad.

Save

Dorota Dwornik
Stanowisko w Otodom: Marketing Communications Specialist