Chit chat – wywiad z Adamem Parzusińskim

Gdyby porównać jego spojrzenie na biznes do aparatu fotograficznego, to zdecydowanie robi on zdjęcia panoramiczne. Ale tylko przez chwilę, bo woli obserwować z dalszej perspektywy, najlepiej z lotu drona… O kim mowa? Zobacz!

index

Drogi Czytelniku przed Tobą…

 

Adam Parzusiński – CEO w startupie Nawiguj.com, współwłaściciel  APP Development, związany z branżą nieruchomości od 8 lat w PARTNER Nieruchomości, fan umów na wyłączność i nowych technologii, baczny obserwator, energiczny biznesman.

 

Zajmuję się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami, ponieważ…

tak wyszło 🙂 przejąłem rodzinny biznes, w którym konsekwentnie kasowałem umowy otwarte i wprowadzałem świeże pomysły. A teraz wraz z moim świetnym zespołem sprzedajemy około 90 nieruchomości rocznie. W tym roku padnie rekord, ponieważ już mamy za sobą 59 transakcji. Wyłączność sprzedaje! W oparciu oczywiście o współpracę z klientami, którzy cenią swój i nasz czas. To już wiesz czemu jestem w branży nieruchomości?  😉

Czym wyróżnia się Twoja firma na rynku nieruchomości?

Dajemy klientom to, czego oczekują klienci kupujący od sprzedającego. Często zastanawiam się, co możemy jeszcze wprowadzić, zautomatyzować, jak nawiązać  jeszcze mocniejsze relacje z klientami, czy dana innowacja może być korzystna dla mojego biznesu.

U nas standardem są: dokładne pomiary i plany, profesjonalne fotografie, zdjęcia lotnicze z drona, dokładna lokalizacja, tabliczka w ziemi i wydrukowany baner, zwymiarowana działka, zaznaczone media, mocne pozycjonowane ogłoszenia – czytaj „Sprzedaj z Otodom” i dobra atmosfera w pracy z naszymi klientami. A naszą największą przewagą jest szczegółowo prowadzona baza klientów poszukujących. Sprzedajemy nieruchomości klientom, z którymi rozmawialiśmy nawet rok temu. Szanujemy każdy lead, w końcu za to płacimy serwisom. I tak dzięki wysokiej jakości usługi na rynku, spełniającej wymagania niejednego klienta, obecnie obsługujemy 582 nieruchomości na wyłączność! A większość naszych klientów sama kontaktuje się z nami w sprawie współpracy, pomimo że pobieramy wyższą prowizję od większości biur.

Rynek jest tak duży, że miejsca starczy dla każdego. Jednak myślę, że warto być specjalistą lokalnie. Tak naprawdę usług wysokiej jakości, której oczekują klienci, jest mało. Dlatego moim zdaniem łatwo jest się wyróżnić.

 

Co lub kto Cię inspiruje?

Od dziecka inspiruje mnie moja Mama, która zawsze mnie wspiera. Kiedyś czerpałem inspiracje również od moich klientów biznesowych, z którymi współpracowałem – dobra paczka wiedzy i doświadczenia, którą wykorzystuje do dziś. Obecnie czerpię inspiracje, obserwując różne branże- od odzieżowej po motoryzacyjną. Wiele rozwiązań można wprowadzić w każdym biznesie. Ciągłe zmiany w naszej ofercie są podyktowane badaniami rynku, które śledzimy. Dlatego polityka naszej firmy jest tak trafiona.

Dzięki za krótki wywiad! Życzę moim kolegom i koleżankom z branży wysokich prowizji i szybkich sprzedaży, a serwisowi Otodom unikalnych ofert!

To my dziękujemy za wywiad i również życzymy Adamowi spełnienia celów biznesowych. A czy Ty, drogi Czytelniku, zrobiłeś w ostatnim czasie pauzę, aby zastanowić się nad swoją pracą? Czy spojrzałeś na swój biznes z szerszej perspektywy, snując wizję przyszłości? Andy Green mawia: „nie potrzebujesz bardziej kreatywnych rozwiązań, potrzebujesz bardziej kreatywnych pytań.” I myślę, że z każdym pytaniem, które zmusza nas do refleksji, robimy krok w przód… A Ty jak sądzisz?

Save

Dorota Dwornik
Stanowisko w Otodom: Marketing Communications Specialist