Panta rhei po Otodomowemu – czyli co się zmieniło u nas w ostatnim czasie

Starożytni mądrze prawili, że nie ma niczego na stałe. Tak, tak – wszystko się zmienia, wszystko płynnie – również w Otodom! Co dokładnie się stało? Poniżej znajdziecie listę spraw małych i dużych, zarówno dla tych z Was, którzy nadal poszukują wymarzonych ofert, jak i tych, którzy je dopiero dodadzą. Ad rem zatem!

DLA POSZUKUJĄCYCH:

  • wypuściliśmy nową wersję naszej aplikacji na IOS. Staraliśmy się wziąć pod uwagę jak najwięcej waszych uwag i sugestii, które wysyłaliście do nas w ostatnim czasie. Zdajemy sobie sprawę, że jeszcze wiele pracy przed nami na tym polu, ale mamy nadzieję, że po aktualizacji będziecie zadowoleni z tego, co dotychczas udało się nam zmienić.
  • wyeliminowaliśmy problem związany z brakiem możliwości wysłania wielu zapytań w krótkim czasie. Jeżeli chcecie wysłać kilka wiadomości jedna po drugiej do różnych ogłoszeniodawców to obecnie po kolejnej próbie zawsze powinna wyświetlać się tzw. CAPTCHA (czyli ciąg losowo wybranych znaków, które trzeba wprowadzić, aby wysłać wiadomość za pomocą formularza kontaktowego).
  • zdajemy sobie sprawę, że część z Was szuka ogłoszeń wprowadzając wszystkie dane lokalizacyjne w formie „miejscowość, dzielnica, ulica”. Już niedługo będzie to możliwe, jednak do tego czasu posługujcie się nazwą miejscowości i dzielnicy lub ulicy. Jeżeli podacie dzielnicę i ulicę jednocześnie to wyświetli się Wam komunikat, w którym poprosimy o podanie tylko jednej z tych nazw.
  • wszystkie parametry ogłoszeń w widoku mobilnym wyświetlają się poprawnie (np. piętro, ilość pokoi).

DLA OGŁOSZENIODAWCÓW:

  • w powiadomieniach, które potwierdzają, że otrzymaliście wiadomość wysłaną przez osobę poszukującą, znajdują się już tytuły ogłoszeń, dzięki czemu będziecie mogli łatwiej identyfikować swoje oferty.
  • pamiętacie „gwiazdki” z wcześniejszej wersji naszej strony? możecie już filtrować ogłoszenia po numerze w biurze, posługując się tylko częścią numeru oferty (czyli ofertę nr MS-OTODOM-12021, odszukacie wpisując sam numer, czyli 12021).
  • filtrowanie przy wybraniu rodzaju promowania działa już poprawnie.
  • dane agentów w zakładce „lista pośredników” wyświetlają się obecnie w porządku alfabetycznym, a nie jak to miało miejsce wcześniej, w zależności od daty dodania. Ułatwi to wam zarządzanie danymi osób kontaktowych, szczególnie jeżeli w waszym biurze pracuje wielu agentów.
  • możecie już samodzielnie z poziomu swoich kont zmieniać adres e-mail, który jest waszym loginem.
  • zmieniając numer telefonu kontaktowego agenta jego profil zostanie zaktualizowany na Waszym koncie. Dotychczas taka zmiana powodowała utworzenie nowego profilu – obecnie wszystko skończy się bezbolesną modyfikacją.
  • usunęliśmy zbędne parametry z ogłoszeń na wynajem (np. formę własności, rozróżnienie na rynek pierwotny/wtórny).
  • cały czas pracujemy nad tym, aby ograniczyć ilość spamu, który jest czasami rozsyłany przez formularz kontaktowy. Stawiamy sobie za cel niemożliwe, czyli wyeliminowanie go w całości. Międzyczasie wdrożyliśmy rozwiązanie, które spowoduje, że zablokowane przez nas wiadomości nie będą zliczane w statystykach, z których korzystacie.
  • przy dodawaniu ogłoszeń, w momencie wprowadzania nazwy dzielnicy, nasz system automatycznie wskaże odpowiednie miejsce na mapce. Dzięki czemu możecie w łatwy sposób przesunąć pinezkę w miejsce, w którym znajduje się dana nieruchomości. Co prawda ten mechanizm działa w przypadku dzielnic, ale już ta funkcjonalność obejmie również ulice. 

Zdajemy sobie sprawę, że wiele aktualizacji, usprawnień, wdrożeń jeszcze przed nami. Pamiętajcie, że zawsze możecie podzielić się swoimi opiniami i przesłać nam kolejne sugestie pisząc do nas na nowy@otodom.pl . Czeka nas jeszcze wiele pracy, ale przecież ad astra per aspera!

  • Witam,

    Zauważyłem, że ingerujecie Państwo w treść ogłoszeń.

    Moje ogłoszenie z tytułem "Dom 164m2, Kraków Swoszowice, okazja-właściciel" zamieniacie Państwo w wynikach wyszukiwania na: "Kraków, Swoszowice, Gościnna"

    W ten sposób nie różni się niczym od ogłoszeń biur nieruchomośći w wynikach wyszukiwarki.

  • Sprawa zmieniania tutułów ogłoszeń już zgłaszana do Państwa: Zgłoszenie nr #39573

    Jest to nie fair w stosunku do prywatnego Klienta.

    • Gogus – właśnie mieliśmy tobie doradzić, żebyś do nas napisał za pomocą formularza. Zajmiemy się twoim zgłoszeniem i możesz spodziewać się niebawem odpowiedzi. Pozdrawiamy

    • Nowość:
      usnięto z reści mojego ogłoszenia email i numer telefonu i zastąpiono linkiem do 'Pokaz numer', który jakoś marnie działa. Czasem czekam 5 min na wyświetlenie. Zgłoszenie ma numer #40254. Przestestowałem to na kilku komputerach w kilku miejscach. Może odpale skrypty testujące i ustale średni czas oczekiwania na pokazanie numeru. Od 10miesięcy jestem Klientem i systematycznie coś ciekawego znajduję. Z ciekawszych tematów to było w pierwszej połowie roku pokazywanie tylko numeru stacjonarnego telefonu. Przypomnę, że system wyraźnie pytał o numer stacjonarny i komórkowy na na głownym przycisku 'Pokaż numer' pokazywał tylko stacjonarny;)

  • Widzę, że już otrzymałeś odpowiedź z działu obsługi klienta. Numer telefonu (oprócz w opisie) jest również zamieszczony z prawej strony zdjęcia, w panelu do tego przeznaczonym. Niemniej jednak Twoje zgłoszenie zostało dokładnie sprawdzone przez programistów i numery w opisie ukazują się poprawnie, bez opóźnienia. Jeżeli nadal występuje u Ciebie błąd to podaj nam więcej danych ( przeglądarka/system operacyjny/ średni czas -jeżeli ustalisz) w odpowiedzi na naszą wiadomość #40254. Wówczas ponownie sprawdzimy zgłoszenie. Pozdrawiamy