Nowy Otodom – co nowego?

Od dokładnie trzech tygodni możecie korzystać z serwisu Otodom w nowej odsłonie.

Jak dobrze wiecie, zmiany w Otodom to  proces, który wymagał od nas wielu dni ciężkiej pracy a od użytkowników i naszych partnerów jeszcze więcej cierpliwości i wyrozumiałości.

Otrzymaliśmy i w dalszym ciągu otrzymujemy od Was wiele zgłoszeń, sugestii i pomysłów.
Wszystkie dokładnie analizujemy i na ich podstawie wprowadzamy zmiany i ulepszenia, począwszy od tych najpilniejszych.

Serdecznie dziękujemy za wszystkie maile, telefony, wiadomości i komentarze. Wasza pomoc w ulepszaniu Otodom jest dla nas bardzo ważna.

Poniżej zobaczycie najważniejsze usprawnienia i poprawki, które udało nam się wprowadzić od momentu uruchomienia nowego Otodom.

  • Wysyłka ofert do Allegro i OLX została uruchomiona kilka dni po uruchomieniu nowego serwisu. W związku z tym przedłużyliśmy termin emisji wszystkich ogłoszeń prywatnych dodanych w dniach, w których transfer do Allegro i OLX był zaburzony.
  • Sortowanie ogłoszeń działa prawidłowo, zarówno na koncie usera jak i na liście wszystkich ogłoszeń działa już poprawnie
  • Poprawne identyfikowane poddzielnic jako części większych dzielnic (np. jeśli ktoś szuka nieruchomości w Poznaniu na Jeżycach, to zobaczy ogłoszenia z Ogrodów)
  • Wprowadziliśmy wyższy limit znaków na opis ogłoszenia. Obecnie wynosi on 10 000.

Biura nieruchomości:

  • Eksport ogłoszeń działa poprawnie – wszystkie ogłoszenia aktualizują się na bieżąco
  • Wszystkie maile z zapytaniami wysyłane trafiają zarówno do agenta, jak i na e-mail agencji. 
  • W mailach z zapytaniami zamieszczamy adres e-mail nadawcy oraz jego nr telefonu (jeśli został podany). 
  • Agenci nie mogą zalogować się na konto agencyjne z poziomu tego maila. Natomiast właściciele kont agencyjnych będą mogli z poziomu maila zalogować się automatycznie na konto, aby odpowiedzieć na zapytanie i widzieć historię korespondencji
  • Numery telefonów przy ogłoszeniach wyświetlają się poprawnie
  • Uruchomiliśmy uproszczoną wyszukiwarkę na stronach domenowych biur nieruchomości – planujemy jej dalszą rozbudowę
  • W formularzu dodawania ogłoszeń dla biur pojawiło się pole „nr oferty w biurze”
  • Dodaliśmy opcję sortowania ogłoszeń na koncie klienta wg daty wygaśnięcia. Dzięki temu agencje mogą zobaczyć, które oferty niebawem wygasną lub przeciwnie – które dopiero co zostały aktywowane)
  • Informacja o tym, które ogłoszenia i kiedy zostały wypromowane na koncie użytkownika
  • Logo biura nieruchomości widoczne jest w ogłoszeniu
  • Prawidłowe skalowanie logo na liście biur nieruchomości
  • Analizujemy skuteczność nowych form promocji. W planach mamy optymalizację działania wyróżnień.
W dalszym ciągu pracujemy nad pozostałymi zgłoszeniami związanymi z nieprawidłowościami w działaniu serwisu.
Rozpoczynamy również prace nad funkcjonalnościami, z których korzystaliście, a które nie pojawiły się jeszcze w nowej odsłonie Otodom, np. wyszukiwanie ogłoszeń na mapie.
Pamiętajcie, że wasze pomysły czy uwagi w dalszym ciągu możecie zgłaszać pisząc na maila: nowy@otodom.pl
Agata Polińska
Head of Marketing Otodom