Wyznanie admina, czyli o wystawieniach słów kilka…

W rozmowach i przesyłanych wiadomościach e-mail często
wskazujecie, że nasz sposób naliczania opłaty abonamentowej różni się od
modeli, z którymi spotykacie się w innych serwisach. Mamy tego świadomość,
dlatego chcemy dokładnie opisać nasz system, żebyście wiedzieli o co w tym
wszystkim chodzi.

Podstawą mechanizmu rozliczeń są wystawione ogłoszenia. Są nimi wszystkie nowe, przedłużone i reaktywowane ogłoszenia, które zostały
przez nas naliczone w danym cyklu rozliczeniowym.
Każde ogłoszenie rozpoczyna swój „cykl życiowy” w momencie
wprowadzenia na koncie. Taka nowa
oferta zostanie przez nas naliczona jako wystawienie. Pamiętajcie, że
maksymalny okres emisji ogłoszenia wynosi 30
dni
. Nie ma tu znaczenia czy umieścicie je na swoim koncie „ręcznie”, czy
też zrobi to wasz program do eksportu. Zwróćcie także uwagę, że wystawienie
jest zliczane w momencie wprowadzania oferty bez względu na to, jak długo
pozostanie ona na koncie. Możecie ją usunąć po 1, 7, 15, 23 dniach i każde z
nich „traktowane jest tak samo”.
Wiedza na temat okresu emisji, jest istotna również w
kontekście naliczania przedłużonych ogłoszeń. Ci z Was, którzy zarządzają ofertami z poziomu konta, przedłużają je
samodzielnie, kiedy dobiega końca czas ich aktywności. Inaczej wygląda sprawa w
przypadku tych, którzy korzystają z programów. W waszym
przypadku ogłoszenia będą widoczne na koncie tak długo, dopóki ich nie
usuniecie. Wystawienia, wynikające z przedłużenia ogłoszenia, będziemy
odnotowywać co 30 dni, licząc od dnia dodania oferty.
W przypadku ogłoszeń reaktywowanych
sprawa wygląda niemal identycznie, jak w przypadku nowych ofert. Na swoim
koncie możecie przechowywać ogłoszenia w zakładce „nieaktywne”, które możecie
wykorzystać w dowolnym czasie w przyszłości, bez konieczności wprowadzenia ich
„od nowa”. Jeżeli przywrócicie takie ogłoszenia to odnotujemy każde z nich jako
wystawienie.
Reasumując – pamiętajcie o wystawieniach!