Navidom – Otodom


NAVIDOM
to nowy serwis ING Banku Śląskiego skierowany do osób zainteresowanych kupnem mieszkania. Prowadzi krok po kroku przez proces wyboru i kupna własnego M. 

W Otodom zależy nam na szybkiej finalizacji transakcji, a wiadomo, że w tej szybkości często pomaga kredyt…

Ponieważ i ING i my chcemy aby poszukujący mieszkanie szybko je znalazł i mógł kupić, postanowiliśmy zewrzeć szyki przy tworzeniu rozwiązania – aplikacji NAVIDOM.


Od kilku dni nasze ogłoszenia są dostępne na nowej platformie ING. Wybór z naszej ogromnej bazy ofert nieruchomości to tylko (a może aż) pierwszy krok w wymagającym mieszkaniowym procesie. NAVIDOM ułatwia dodatkowo wyliczenie kosztów jego zakupu i utrzymania oraz załatwianie formalności niezbędnych do sfinalizowania transakcji – o tę część platformy zadbał ING Bank Śląski.



NAVIDOM składa się z trzech części: „Szukam”, „Szuflada” oraz „Chcę kupić”. W każdej z nich znajduje się pakiet pomocnych narzędzi i wskazówek niezbędnych w mieszkaniowym procesie:

  • Szukam – umożliwia przeszukiwanie i przeglądanie ogłoszeń dostarczanych przez Otodom.

  • Szuflada – służy do gromadzenia w jednym miejscu ulubionych ofert, wyliczeń kosztów zakupu i utrzymania, notatek i zdjęć. Można znaleźć tu także wiele przydatnych informacji, np. na co zwrócić uwagę w trakcie oględzin, o co zapytać sprzedającego, jak negocjować cenę. W podjęciu ostatecznej decyzji pomaga narzędzie do oceny i porównania ofert.
  • Chcę kupić – w załatwieniu formalności pomaga przydatna, spersonalizowana pod typ mieszkania lista kroków. Podpowiada co zrobić i gdzie się udać, a także daje cenne wskazówki, np. czym różni się zadatek od zaliczki, co powinno znaleźć się w umowie przedwstępnej.

Serwis przygotowano w technologii RWD.  Oznacza to, że można z niego korzystać na każdym urządzeniu – smartfonie, tablecie czy komputerze – i w każdym miejscu – nawet w trakcie oglądania nieruchomości. Serwis jest bezpłatny i ogólnodostępny – nie trzeba być klientem ING Banku Śląskiego, aby z niego skorzystać.

Mamy nadzieję, że dzięki tej współpracy, nasi Klienci będą mieli kontakt z jeszcze większą liczbą zainteresowanych a użytkownicy płynniej przebrną przez wymagający proces wybrania i zakupu własnego mieszkania.
Monika Rudnicka
General Manager Otodom