Jesteś deweloperem? Poznaj potrzeby swoich klientów

To już trzeci rok, kiedy starujemy z naszym Rankingiem inwestycji deweloperskich.

Co się nie zmienia…

Chcemy, aby dla deweloperów była to możliwość pozytywnej rywalizacji, porównania się z konkurencją, zebrania feedbacku od ekspertów. Jednocześnie to szansa na promowanie inwestycji wśród potencjalnych klientów dzięki ogólnopolskiej kampanii promocyjnej i konkursowi dla internautów, jakie będą towarzyszyć akcji. Całość zakończy się galą dla uczestników, nagrodami, statuetkami, spotkaniami z przedstawicielami mediów. Szczegóły poznasz na stronie ranking.otodom.pl

W tym roku deweloperzy dostaną coś więcej…

Wraz z TNS Polska przygotowujemy unikatowy raport, który da uczestnikom wiedzę niezbędną do prowadzenia biznesu tak, by przynosił jeszcze większe zyski.
Otodom wraz TNS Polska przeprowadzi badanie, jakiego jeszcze w Polsce nie było. Dotrzemy do osób, które w ostatnich miesiącach kupiły mieszkanie z rynku pierwotnego w największych miastach Polski. Projekt badawczy dostarczy deweloperom wiedzy o tym, jak klienci poszukujący na rynku pierwotnym domu/mieszkania czytają oferty, czym kierują się przy wyborze i na ile zbieżne są ich wyobrażenia z rzeczywistymi doświadczeniami po zakupie. Wyniki badania pozwolą na lepsze dopasowanie ofert deweloperów do konkretnych potrzeb w danej lokalizacji. Wskażą na kluczowe aspekty pożądane przez grupę docelową.

A konkretnie…

Raport będzie zawierał konkretne rekomendacje dla deweloperów, które pomogą zwiększyć konkurencyjność ofert mieszkaniowych. Będzie on odpowiedzią na, między innymi, takie pytania:
  • Kim jest klient dewelopera, jakimi motywami się kieruje, jakie ma wyobrażenie dotyczące współpracy z deweloperem, jakie są dla nich największe wyzwania przy zakupie mieszkania?
  • Jakie są kryteria wyboru oferty, jakie czynniki decydują o wyborze oferty, jak to się zmienia na przestrzeni lat, jakie klient ma oczekiwania, jak one się zmieniają w trakcie procesu poszukiwania, jaka jest rola i znaczenie poszczególnych atrybutów inwestycji (lokalizacja, prestiż, koszty użytkowania)?
  • Jaka jest rola dewelopera w procesie zakupu nowego mieszkania, na jakiej podstawie kupujący wybiera dewelopera, co buduje wiarygodność dewelopera a co wzbudza podejrzliwość, co daje impuls do zakupu u właśnie tego dewelopera?
  • Jaki jest pożądany wizerunek dewelopera, jakie cechy decydują o rekomendacji, a co ich dyskwalifikuje?
  • Satysfakcja z dokonanego wyboru czyli co pozytywnie a co negatywnie zaskoczyło klientów, na co teraz zwróciliby uwagę, gdyby mieli ponownie kupować mieszkanie?

 

A teraz, czego oczekujemy od Ciebie…

Ten ekskluzywny raport będzie dostępny tylko dla deweloperów biorących udział w Rankingu Inwestycji Deweloperskich. Jeśli jesteś przedstawicielem dewelopera – nie zastanawiaj się dłużej nad zgłoszeniem inwestycji do plebiscytu. Nic nie tracisz – a możesz zyskać nie tylko promocję swojej oferty, ale również wiedzę, która pomoże Ci wyprzedzić konkurencję.
Szczegóły na ranking.otodom.pl

Save

Agata Polińska
Brand Manager